I etap - selekcja aplikacji
Selekcjonujemy wszystkie nadesłane aplikacje pod kątem kompetencji niezbędnych na dane stanowisko. Czytamy każde CV i każdy list motywacyjny, dlatego na tym etapie kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
II etap - test wiedzy / zadanie rekrutacyjne (na wybrane stanowiska)
a) Test wiedzy – przeprowadzany jest w zależności od specyfiki stanowiska. Test rozwiązywany jest indywidualnie, w siedzibie naszej firmy i trwa od 45 do 60 minut.
b) Zadanie - pomaga sprawdzić praktyczne wykorzystanie wiedzy.
III etap - rozmowa rekrutacyjna
Po przeprowadzonej selekcji aplikacji, bądź ewentualnym teście wiedzy, wyłania się grupa kandydatów, którzy zostają zaproszeni na rozmowę rekrutacyjną. Podczas spotkania rozmawiamy o doświadczeniu, pasjach, edukacji kandydata oraz sprawdzamy jego wiedzę merytoryczną. Weryfikujemy również cechy i predyspozycje, zarówno pod kątem dopasowania do konkretnego stanowiska pracy, jak i całego zespołu.
IV etap - rozmowa o warunkach zatrudnienia
Do udziału w takim spotkaniu zapraszane są osoby, z którymi chcemy nawiązać współpracę. Omawiamy warunki zatrudnienia, a także przekazujemy dokumenty niezbędne do podpisania umowy.
Adaptacja
Proces rekrutacji nie kończy się wraz z podpisaniem umowy. Zdajemy sobie sprawę, że pierwsze dni w nowym miejscu pracy bywają stresujące i dość trudne. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zniwelować te wrażenia, zastępując je samymi pozytywnymi :) Osoby, które przeszły przez cały proces rekrutacji, w pierwszym tygodniu pracy uczestniczą w kilku wewnętrznych szkoleniach, które pomagają poznać lepiej naszą firmę oraz zasady w niej panujące.